mandag 16. januar 2012

Grønn lykke



Min neglelakkfamilie vokser og vokser. Og den ene er finere enn den andre - så fine at de må være synlige på badet til enhver tid. Men nå trengte de et nytt "hus".  Er derfor superfornøyd med mitt nye neglelakksystem - ganske enkelt en transparent CD-boks i akryl fra Åhlens. Delikat, praktisk og til inspirasjon. Hurra!

Favorittmerkene mine er Essie, Deborah Lippmann, Dior og Chanel, men hallo, YSL og Makeup Store har også nyskapende og spennende farger hver eneste sesong, i tillegg til at de tørker fort og sitter lenge.






Mitt siste kjøp på neglelakkfronten er Diors mintgrønne - splitter ny for våren, og jeg tipper den blir like fort utsolgt som Chanels gule neglelakk i fjor vår. Løp og kjøp!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.