søndag 8. januar 2012

Sjekk ut!

.. mitt siste kjøp! Selv om jeg har mange favoritter blant norske smykkedesignere, finner jeg de mest spesielle smykkene når jeg er ute å reiser eller på nett. Er inne i en tung strass-periode nå, og disse go´bitene av noen smykker kommer fra en fantastisk, smykkedesigner, Shourouk Rhaiem (fransk). Eeeelsker den heftige kontrasten mellom det glamorøse og rocka ved bruken av neongrønt (fargen er spot on for våren) og røffe materialer som tau. Blir i seriøst godt humør av disse, merker jeg, og vet at jeg kommer til å bo i dem fremover! Passer til alt fra festkjoler til jeans. Sjekk ut flere av hennes nydelige smykker her og bli fristet som meg!

8 kommentarer:

  1. Fantastisk deigner! Takk for tipset. P.S. Du må spandere kaffe når jeg har brukt alle pengene mine på smykker herfra :)

    SvarSlett
  2. Hehe... Ja, det er jo ikke helt billig, men en god investering, spør du meg. Disse smykkene varer lenge fordi de er så unike!

    SvarSlett
  3. Vet du, jeg elsker kontrasten mellom det klassiske og det rocka, det evigvarende og det ville... noe som spriter opp det jeg alltd bærer...

    SvarSlett
  4. attractive offerings in this blog
    so amazing
    I'm pleased to be visiting here

    SvarSlett
  5. Inspirert av deg, investerte jeg i dette fantastiske armbåndet fra Shourouk. Nedturen var at det var altfor trangt - til tross for at jeg har nokså smale håndledd så får jeg rett og slett ikke kneppet igjen låsen. Lurer på om jeg har fått en liten størrelse, eller noe -? Hvor langt er armbåndet ditt?

    Elsker bloggen din, btw! Innom her hver eneste dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, så synd! Mitt sitter også stramt, men det går. Kan ikke huske at det var mulig å bestille i flere størrelser, nei. Det skal sitte stramt, altså, men du må Ko så klart få klemt igjen låsen... Har kjøpt ett til og det er også stramt, men får lukket. Begge har lengde 16-17 cm...

      Slett
  6. nice post .. and great ,,, i really like this ..

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.