onsdag 1. februar 2012

Sporty hippie

e


Akkurat SÅNN vil jeg gå nå! Elsker stilen til Isabel Marant - har kjøpt klærne hennes i mange, mange år. Mitt første Marant-plagg kjøpte jeg for nøyaktig ti år siden; en kremhvit, kort kjole med dusker, masse detaljer og indisk-inspirert bærestykke. Spesiell, men klassisk og jeg elsker den fortsatt. Jeg tør påstå at enhver Isabel Marant-investering tåler skiftende trender - uansett hvor særegne plaggene er. Denne våren ønsker jeg meg vilt de batikkmønstrete buksene + de med røffe sømmer. Og ikke minst de enkle, baseballinspirerte overdelene, men akk, også statement-strikken! Gang på gang klarer denne herlige designeren å skape verdens kuleste og mest casual, nedpå-look med "utagerende" plagg som krever oppmerksomhet. O, fryd... Jeg krysser fingrene for at de norske butikkene tør å ta inn det mest spesielle fra kolleksjonen!




Foto: All Over Press

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.