tirsdag 6. mars 2012

The Bomb!


Jeg er ingen kløpper på kjøkkenet. Men jeg legger ned ære, tid og penger i  å presse min egen juice til frokost hver eneste dag (inspirert av min venninne Annett). Vi snakker VITAMINBOMBE! En bombe som jeg velger å tro er grunnen til at influensaer osv ikke biter på familien min (bank i bordet!)

Her er mengden som skal til for FEM glass HIMMELSK juice:

3 epler (ikke skrell - alt skal med! Eplekjernen er mest næringsrik)
3/4 pakke gulrøtter (ikke skrell!)
En god skive fersk ananas (skjær av skallet)
Og så, det aller viktigste: En raus klump fersk ingefærrot! Voila!! Det tok ikke mer enn to minutter...

Jeg er kjempefornøyd med Philips super-juicepresse. Den har dundret og gått hver dag i fire år uten tull. Hele epler og gulrøtter går rett ned...

Og så får man selvsagt hjelp... 
PRØV du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.