torsdag 15. mars 2012

Generalprøve!

Snart klar for generalrøve til KK Dagen! Her hos Tine Louise/Kan Art Frisør, verdensmester i hair extensions (ja, du leste riktig!). En "volumbehandling" hos henne innbærer... ja nettopp, hair extensions!

Nå tomt - i morgen 1200 damer!

Med tette bihuler, raspende hals og kroppen full av Ibux og Paracet, hadde jeg litt tungt for det, kan du si: Men Åge og Kimberly gjør så godt de kan og klarer etter hvert å trenge gjennom med regien...
 
Å ønske velkommen til et tomt Folketeater er ikke noe særlig. Gleder meg til i morgen med proppfull sal!

Da krysser jeg fingre og tær for ikke å stille med whiskystemme imorgen, men at hostesaften snart gjør sin virkning. Håper vi ses - nå er det natta for meg!


2 kommentarer:

  1. Hvis du på noe tidspunkt skulle få lyst til å selge det fantastiske skjerfet du har på deg her blir jeg veldig glad for et tips :)))

    SvarSlett
  2. Dette er yndlingsskjerfet mitt - bruker det masse! Fra Louis Vuitton. Men jeg har flere lignende, som kanskje en dag kommer for salg...

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.