mandag 5. mars 2012

Relaxed jeans




Å prøve/kjøpe jeans er noe av det verste jeg gjør - på shoppingfronten, altså. I skapet mitt har jeg for det meste slim fit jeans og skinnbukser. Når helgen kommer og jeg KUN vil gå i behagelige klær som ikke strammer NOEN steder, sliter jeg! Har ENDELIG funnet drømmejeansen for avslappede dager! Den henger på hoften, har lave lommer, er litt saggete og baggy oppe, men har smale, lange ben + noen slitte detaljer. Superbehagelig og ser bra ut. Synes jeg, da! Merket heter FUGA Denim, modellen heter Larina. Jeg har kjøpt mine i den lokale motebutikken på Nordstand i Oslo, Bliss, men jeg vet at bl.a. Kiman Woman også fører merket.

Modellen på bildet har på seg Fuga, Larina. Fin, ikke sant?

Mitt antrekk: Jeans/Fuga Denim, belte/Isabel Marant, hvit silkebluse/Zara, armbånd/Rikke Harsheim, øredobber/vintage, gult silkeskjerf liggende bak/Acne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.