mandag 30. april 2012

EnergiBOOOOST!


Folkens, nå er jeg HELFRELST! Beklager, men jeg må gå i detalj: Vi snakker 50 fantastsike, engasjerte, positive, spreke damer med ett felles formål: Å komme i form i verdens deiligste omgivelser! EGENTID, trening, spa, massasje, sol, hav, mentalt påfyll, nydelig mat og fri bar hele uka!
Tror ikke jeg har hatt en bedre start på dagene på leeeeenge! Kl. 06.30: En times YOGA på piren i soloppgang med påfølgende morgenbad i 21 graders Middelhav!




Etter en økt med aerobic ble det knallhard bootcamp med nådeløse Jørgen Norheim, hovedlærer ved Akademiet for personlig trening. Hallooooo! Dette var rene militærleieren, men utroooolig BRA! 



...og selvsagt bad etterpå!

Nydelige, nydelige, SKJØNNE Liv Grete har holdt foredrag to kvelder på rad, hvor vi alle sitter fjetret og LYTTER! Wow, for en historie og for en bra dame!!!

Oppi all treningen må vi ikke glemme å gå litt bananas i den frie baren - all inclusive, remember! Her, Sophie Pfefferkorn, vår flinke, flinke (og sexy) yoga-instruktør som alle ELSKER! Jeg falt selvsagt for Desqured-tightsene hennes!
Og i morgen: Pilates, fysisk formtest, step/styrke og jogg intervall med Liv Grete. Er det muuulig? Trodde ikke jeg var i stand til dette, men det blir man altså her nede!


5 kommentarer:

  1. Ser bare helt fantastisk ut!! Blir det ny tur til høsten eller?
    PS: Elie Saab parfymen var bare Fab,elsk :-)

    SvarSlett
  2. Fy søren, dette VIL jeg være med på neste år!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du MÅ! Følg med i KK når påmelding starter!

      Slett
  3. Hei Veronika! Ikke til høsten, men neste vår. BLI MED - det blir fantastisk!!!! Et minne for livet - du kommer til å reise hjem som et NYTT menneske!

    SvarSlett
  4. Hei

    Er KK-abonnent, men har aldri lest bloggen din. Havnet tilfeldigvis inn på den via en annen side. Denne turen her så herlig ut. Her tror jeg det blir venninnetur neste gang. Og helt enig med deg at tightsen til Sophie Pfefferkorn var kul. Sånn vil jeg ha:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.