lørdag 14. april 2012

NATIVE AMERICAN!

Et sikkert vår-/sommertegn i klesskapet mitt er når jeg begynner å lete frem turkise stener, fjær, frynser, perler - alt som har noe indiansk ved seg. Ikke overraskende falt jeg for nettopp denne "native american"-inspirerte skinnjakken fra April, May!! Merket er dessverre ikke å få kjøpt i Norge, men sjekk websiden deres her - kanskje skal du til utlandet snart...

MÅNESTRÅLE tolket av Paul & Joe for vår-/sommerkolleksjonen 2012

FRYNSER! Det finnes et hav av indiansk-inspirerte sko, søvletter og boots med frynser, men de aller fineste er de aller enkleste og klassiske mokkasinene, synes jeg. Disse er fra Aldo, som fås kjøpt i Norge eller på nett her!

DESIGN-VARIANTEN av den klassiske mokkasinen fra det italienske merket Punto Pigro. Merket er et "casual luxury"-merke som kombinerer design med tradisjon. De har faktisk en hel kolleksjon full av 
mokkasin-inspirasjoner!
PERLER & SKINN! Ønsker meg nøyaktig dette beltet i skinn og perler. Fås kjøpt på Kyssjohanna.se her!

FJÆR! T-skjorte fra Zadig & Voltaire på www.netaporter.com

OG SÅ; selveste prikken over indianer-i'en: Dette armbåndet, Phonix cuff, fra Shourouk! Jeg vil si den perfekte trendtolkning av "native american"-looken! Da er det bare én ting å si:
UGH!!



2 kommentarer:

  1. jo da.. april may kommer til Norge... jeg blogget om det for en tid tilbake, og noen hvisket meg i øret at det snart dukker opp... :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.