onsdag 25. april 2012

NATURLIG BLANDING!

Se, så fint det blir når materialer blandes! Som denne genseren fra Isabel Marant hvor ulike garntyper blandes, løs og fast strikk + frynser!  Kombinert med bukser med slangeprint... Superfint!

Falt for strukturen i denne nydelige murveggen, jeg da. Kunne nesten ha vært et kunstverk...

Fine filleryer fra Nordal som blander remser av skinn, sølv og bomull i lys grå/lys blå toner...

De fineste gardinstengene finner du i skogen! Her er vinduet på soverommet mitt. Enkelt, billig og homemade!



3 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for superinspirerende blogg :)
    Jeg er på evig jakt etter den ultimate skinnjakken.
    Gjerne cognac farge i super skinnkvalitet. Noen tips på merker ?

    SvarSlett
  2. Jeg ville ha sjekket merket Muubaa. Selv har jeg en kremfarget som jeg kjøpte i fjor og er veldig glad i. De har utrolig fine skinnjakker - for både vår-, somme- og høst/vintersesong. Ellers har jeg funnet opp til flere fine på Zara - ekte skinn - som er rimeligere og veldig trendy. på min ønskeliste nå står skinnjakke fra Rika, men jeg ahr ikke sett den i butikk ennå. Sjekk nettsiden deres www.rikaint.com - Lykke til!

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for tips. Rika jakken var veldig fin. :)))

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.