lørdag 30. juni 2012

Behind the scenes

Heldags fotoshoot for å ta nye byline-bilder til KK.  Location for dagen, restaurant Hamami, Tjuvholmelen. Takket være F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.E hår- og makeupstylist, Sissel Fylling, blir man intet mindre enn ti år yngre på 1-2-3! MAGIC! Hvordan skal jeg noen gang klare meg uten henne?
Snille Nadine (stylist i KK) lånte meg sin superfine paljettjkke fra Tiger 
 Nytt fotograf-bekjentskap: Fred Jonny fra Molde. Oj, så flink han var! Blir ikke siste gang jeg skal jobbe med han, kjenner jeg
 Ikke småtteri av noen objektiver han hadde med seg
Skinnjakke fra Munthe plus Simonsen - kommer til høsten og er på min ønskeliste! 

3 kommentarer:

  1. Så vakker du var! Må være herlig å bli stelt med av proffer :)

    SvarSlett
  2. Så kjempefine bilder av deg!!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.