tirsdag 7. august 2012

What to wear?


Ikke alltid lett å treffe planken på dresscoden på nye steder, synes jeg. Hvert sted har liksom sin "greie". Som vanlig hadde jeg pakket feil (for lite beachwear, for stivt, for varmt, for strigla...). Hamptons-stilen er mye mer avslappet enn jeg hadde trodd. Litt sånn Urban Zen-aktig (Donna Karan). Det går i sandaler, kaftaner, lange, deilige skjørt og topper som faller løst. Heldigvis har venninnen min et svært velfylt klesskap som jeg får lov å gå bananas i. Vi skal snart en tur til Shelter Island å spise laaang lunsj i sanden på fashionable "Sunset Beach", og spørsmålet er om jeg skal gå for hvit heklekjole eller Missoni-"poncho"... 
 ...dagens krevende beslutning....


1 kommentar:

  1. Hei
    Lekker var du i begge to:)
    Spent på hvilken det ble:)
    Nyt dagene!
    Therese

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.