lørdag 22. september 2012

Løp, løp, løp!

LØRDAG MORGEN: Andreas og jeg er klar for å løpe 10 kilometer under Oslo Maraton. Målet er å slå sønnen min, som forrige lørdag under KK-Mila slo meg med over ett minutt! Huff og huff, jeg er visst et uhelbredelig konkurransemenneske... 
ps: Elsker Bavac-boblevesten jeg fikk forrige helg! Perfekt for anledningen - innsvingt og greier.
Utslitte i mål! Men jeg er fornøyd med å ha forbedret tiden min til tross for at årene tross alt går. Andreas er ikke fullt så fornøyd med at gamlemor kom først i mål denne gangen... Tipper forøvrig at det blir siste gangen. Vel, nå bærer det i dusjen for så å heie på mannen min i halvmaratonløypa og nevøen min som løper maraton for første gang. Crazy, crazy!! Så blir det FEIRING på hele bunten!!! Yeaaaah....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.