fredag 23. november 2012

JULEBORD!

Snart klar for heldags-julebord med jobben! Siden det hele starter med fellesseminar, som gradvis går over i juelbord, går jeg for dresscode "casual bling". Satser på mine gamle paljett-tights fra Ibiza, som alltid funker til fest og som formelig skriker "party"! Så noe enkelt, svart over, stiletter, masse smykker (kjede fra Malene Birger, armbånd og øredobber fra Bik Bok) - og selve prikken over i'en: Sølv-clutchen fra Acne. DÅN!
...og her i et litt annet lys. Sort og sølv blir det i alle fall.



2 kommentarer:

  1. Stilig! Veldig fin blogg du har :-)
    Jeg har sikret meg Malene Birger smykket og gleder meg til å bruke det...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Så bra at du liker bloggen min, og at du blir inspirert til å kjøpe fine ting! Elsker Malene Birger-smykket, og har brukt det masse, masse allerede:))))

      gh

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.