søndag 18. november 2012

KOS FØR JUL





Fram med før-førjulspynten! Ikke for tidlig å begynne forsiktig med julepynt, spør dere meg! Kongerøkelsen er i hus og lysekronen har blitt befolket av hjort, rein og elg i porselen - pluss et glitrende "Merry Christmas"-budskap. Jeg har alltid startet tidlig med jula fordi jeg synes det er aller, aller hyggeligst med julestemning fra midten av november og ut i desember. Så avslutter jeg også jula tidligere enn de fleste. Nyttårsaften er det garantert ribbet for julepynt her i gården!
 Men nå, nå skal det bare bli mer og mer utover!
Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig og inspirerende blogg!!! Jeg lurte på hvor elgen kommer fra(og hvor du kjøper julepynt)? I tillegg hadde det vært gøy med et "julekalender"-innlegg.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Dyrene har jeg kjøpt hos Bolina på Stabekk. De har også online shop. Masse, masse inspirerende julepynt i butikken nå!!! Jobber fortsatt med julekalenderen, og tør jo ikke helt røpe innholdet. Men heldigvis er ungene mine vant med å måtte åpne hver tredje "luke" siden de er tre - til gjengjeld får de "litt" finere kalendergaver... Kommer kanskje tilbake til saken når jeg hvordan de lander i år.

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.