onsdag 19. desember 2012

BOBLER TIL ALLE!

DEFINITIVT TID FOR CHAMPAGNE! Selv om akkurat disse flaskene er dagens dont med innpakkede gaver som den superflinke redaksjonen min skal få (de fortjener hver eneste boble!) - så skal jeg også unne meg en flaske! Jeg har nemlig nettopp fått vite at bloggen min er blant semifinalistene til Vixen Blog Awards som "Årets Nykommer"!! HALLLOOO, såååå fantastisk!!!
Det er snart nøyaktig ett år siden jeg begynte å planlegge en blogg. En sen kveld i romjula. Jeg satt på kjøkkenet, drakk rosévin med mannen min og snakket om året som stod for dør. Jeg hadde behov for at noe nytt skulle skje. Et behov for å dele min inspirasjon med andre - et annet sted enn gjennom jobben min i KK. Siden det ikke er så altfor mange 40+ -bloggere der ute, føltes det som et skummelt og litt ensomt prosjekt, må jeg innrømme. Men jeg tenkte hele tiden; hvis jeg bare kan glede én eneste sjel, er jeg fornøyd. Og nå er dere mange.
Så TAKK, fine, fine lesere for å ha stemt meg frem - skulle gjerne ha gitt bobler til hver og én av dere også!

PS: Må le av dette bildet: Til venstre ser dere tydeligvis jobbnotater fra et noe tørt møte: "Marked, forventninger, nedprioriteringer, optimalisering, koordinering... og til høyre: BLOGGTANKER "Inspirerende folk, mote, kunst, kultur, livsstil..." hehe... og der ble werpvintage født! SKÅL!!!

21 kommentarer:

  1. Takk for du deler din inspirasjon med oss!
    Og for en jente i midten av tretti er det herlig med en "voksen men forfriskende" blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så godt å høre! Og alder har absolutt ingenting å si, spør du meg:)

      Slett
  2. Elsker bloggen din. Kommenterer ikke alltid. Er innom hver dag💗. Klem fra meg på 40.

    SvarSlett
    Svar
    1. Klem tilbake! Superhyggelig at du følger meg :)))

      Slett
  3. Heier virkelig på deg. Fantastisk blogg:-) God jul. Hilsen Mo i Rana

    SvarSlett
    Svar
    1. Gooood juuuul, Mo i Rana :)))))

      Slett
    2. Hei Gjyri Helen,

      Jeg bor i Midtøsten og er innom bloggen din fordi den er inspirerende!

      Hva med å samle leserne dine i 2013? Bare en ide sendt fra Den arabiske halvøy.

      hilsen Stella

      Slett
    3. Hei Stella,
      ja, det hadde vært no'!! Tar med meg ideen. God jul til deg også!
      -gh

      Slett
  4. Så stas!!!!! Gratulerer så mye. Virkelig velfortjent.
    Kos deg med boblene :)
    Hilsen Elisabeth (alias VivoVita)

    SvarSlett
  5. gratulerer med nominasjonen! Flott at det finnes voksne som blogger også!
    Hilsen Gyrid Helene

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, snille! Vi har jo nesten samme navn!!! Utrooolig...

      Slett
  6. Gratulerer! Heier på deg! Leser bloggen din nesten daglig. Før i tiden var jeg en on/off KK leser, men etter at du ble sjefredaktør har bladet bare blitt bedre og bedre. Og nå kan jeg ikke leve uten. Er et lyspunkt når bladet ligger i postkassen. Men si meg, er det solbriller du har på deg på bildet fra romjulen? :) Riktig god jul! Hilsen Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lise! Å, så utrolig fint å høre!!! hehe, det er ikke solbriller, men lesebriller... bildet ble litt mørkt, dessverre. God jul til deg også! gh

      Slett
  7. Gratulerer , det er vel fortjent !!
    Bloggen din er superinspirerende, annerledes ( på den gode måten) variert og med en herlig blanding av temaer.
    Jeg gleder meg til et nytt bloggår. Men ønske om en riktig riktig god jul !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Beate! Riktig god jul til deg også!!!

      Slett
  8. Hipp hurra og gratulerer!!! Det er en veldig inspirerende blogg for oss voksne som du har. Jeg er titter innom nesten daglig :-) God Jul og Lykke til i 2013. Jeg følger spent med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Unni! Ja, det er ikke altfor mange voksne blogger der ute, så det er godt å høre at jeg kan inspirere. God jul til deg også:)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.