søndag 20. januar 2013

UKAS ANTREKK

Galla den ene dagen - joggebuksa den neste. Endelig søndag og hjemme! Her er nemlig mitt absolutte favorittantrekk: Joggebukse i collegestoff fra Acne, tynn ullgenser fra COS og rosa strikkejakke fra H&M. 
Og nå - som vanlig - et lite tilbakeblikk på ukas antrekk!
I DÅP: Kanskje ikke et typisk dåpsantrekk, dette, men gradestokken viste -19 og bunaden orket jeg ikke å presse meg inn i, så da stilte jeg i dette ved døpefonten når nevøen min, Harald, ble døpt. 
Lang, transparent bluse fra Acne og metalliske bukser fra 2ndDAY.

I KK: Dressjakke i ull fra Stella McCartney, rosa silkeskjerf og svarte bukser fra Helmut Lang
ETTER TRENING: Tre år gammel strikke-poncho fra Malene Birger og bukser fra 2ndDAY
 
Miniskjørt i skinn/Alexander Wang, bluse/Helmut Lang og booties/Isabel Marant
I KØBENHAVN/SKT.PETRI: Jeans fra Levis, jeansskjorte fra Acne, "Billy"-veske fra Jerome Dreyfuss.

Men nå: Nyte søndagen i joggebukse og tøfler. Ha en avslappet søndag dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.