lørdag 12. januar 2013

UKAS JOBBANTREKK

Her kommer denne UKAS JOBBANTREK!
Av bildene ser dere at jeg befinner meg endel i treningsrommet...Vel, det er delvis fordi jeg "big time" har begynt å løpe i treningsstudioet på jobben om morgenen, delvis fordi det er bekkmørkt både når jeg drar til jobb og fra jobb og delvis fordi jeg slipper å plage andre med å fotografere... 
OK, here goes:
MANDAG - ETTER TRENING/FØR JOBB: Ingen grunn til å spare de hvite jeansene til lysere tider. Tvert i mot! Disse er fra J Brand og jeansskjorten er fra Acne (gaveønske til jul som ble oppfylt!)
KJAPT MØTE med markedssjef Mette og redaktør Hilde: Smale jeans fra Replay, tee fra Arnie Says, smykke med stener og "kjetting" fra Lulu Frost og booties fra The Last Conspiray.
FØR JOBB: Skappelgenser, strikket av 5 Kids and a Lipstick, skinnbukser fra Helmut Lang, skjerf med reptilmønster fra Malene Birger og ankelstøvletter fra Acne.

I KORRIDORENE - Sorte jeans med skinn fra Helmut Lang, strikk (i yndlingskombinasjonen sort og mørk blå) fra JOSEPH (salg på net-a-porter), belte Isabel Marant.
ETTER TRENING - Nok en gang; skinnbukser fra Helmut Lang, overdel fra Marni. En gang, en svinlekker LBD som jeg kjøpte i London. Så ble den ødelagt (les; krympet) på et visst renseri (ARGH!). Nå tok jeg den frem og brukte den som en slags trang tunika/lang bluse. Øredobber fra Lulu Frost og flate, spisse boots fra Alexander Wang
På håndleddet norsk smykkedesign: "Third Eye" fra Camilla Prytz, hjertearmbånd fra Rikke Harsheim og tynn, tynn oksidert sølvring (som har snudd seg) fra Line&Jo.
PS: Ikke glem å stem på meg - gjerne flere ganger - fristen går ut på mandag!
Ha en deilig helg!





1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.