lørdag 9. februar 2013

MARDOU&DEAN

I går sviktet jeg fredags-tacoen med mann og barn, og dro med venninne og kollega, Laila, på Mardou&Dean-visning i Jacobs kirken. Jeg er stor fan av jeansene og jakkene deres, og det er grunn til å glede seg stort både til vår- og høstkolleksjonen kommer i butikk. Nå er det salg på nettsiden deres, så ingen dum investering å skaffe seg et par klassiske jeans til halv pris!
Foto: Ronnie Ottem


After show med masse folk, vin og visning i showroom'et og butikken til "arnie says" i Professor Dahlsgate. Veldig mye fint - stikk innom hvis du kan! Nydelige basicklær i ull og kashmir og superkvalitet på absolutt alt.
I taxien: Blad-damene Laila (HENNE), moteredaktør Petra (ELLE) og jeg. 
En fin-fin kveld!
Nå bærer det ut på jente-skitur med datteren min. Kakaoen er klar og skiene skal smøres. Gleeeeder meg!!! Nyt lørdagen dere også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.