onsdag 6. februar 2013

NÅLØYET

Klarte med et nødskrik å komme meg på Nåløyet i går etter å ha ligget langflat hele dagen. Men jeg ville SÅ gjerne få med meg kåringen og ikke minst kollega, Laila (sjefredaktør i HENNE) sin debut som vertinne på arrangementet. Her koser jeg meg med fine kollega Silje, moteredaktør i KK!
Laila var i alle fall kjempeflink og ikke minst, så helt strålende elegant og supersofistikert ut i sin kritthvite Epilogue-kjole og hudfargede pumps fra Ingunn Birkeland
Jeg derimot, var som dere ser, blek (og blank) om nebbet, men med humøret i behold...
... og bedre ble det ikke av å stå ved siden av nøttebrune, fantastiske Nadine (KKs motestylist), som nylig kom hjem fra sin Sør-Afrika-tur. Ja ja...
Epilogue stakk av med seieren som "Beste norske motedesign 2012". Gratulerer!

Foto: Sara Johannessen
Fortsett å stemme, folkens!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.