onsdag 20. februar 2013

TADASHI SHOJI

De få gangene jeg trenger en såkalt "special occasion dress", sliter jeg skikkelig. Ikke vil jeg vise overermene, ikke vil jeg ha det for utringet, ettersittende... osv osv. Jeg vil bare at det skal være superelegant, classy - og litt dramatisk og spesielt. Vanskelig å finne...
Vel. Da jeg nylig oppdaget disse ferske catwalkbildene fra New York Fashionweek fra visningen til den japanske motedesigneren TADASHI SHOJI, skjønte jeg at løsningen kan være nær...
Og siden søsteren min melder at hun skal gifte seg snart, og jeg er bedt om å være forlover, vet jeg i alle fall hvor jeg skal lete. Tadashi Shoji har nemlig "special occasion dresses" som sitt spesiale! Så da vet vi det.

Foto: All Over Press


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.