fredag 15. februar 2013

UKAS ANTREKK




COLD & CASUAL! 
Uka startet med kulde. Hentet frem min to år gamle jeansblå saueskinnsjakke fra Muubaa som er litt biker-aktig. Rød strikk fra Joseph, ullskjerf fra Acne, skinnvekse fra Balenciaga, skinnbukser fra Hunkydory og sist, men ikke minst hjemmestrikkede selbuvotter av svigerinne Stina! Hvis du ser nøye etter har hun strikket en hest på hver vott, hvor det attpåtil er strikket ordet "HEST" på den ene og  "GJYRI" på den andre. Jeg blir så rørt over sånt, at jeg nesten griner av glede!
Svart & mørkeblått - etter trening: Skinnukser/Helmut Lang, tunika/Vanessa Bruno, skinnjakke/Muubaa, skjerf/Louis Vuitton
Veske/Balenciaga
Nok en kald dag! Lilla strikk og plattform-boots fra Acne + skinnbukser (hva skulle jeg gjort uten?)
NEON! Desperat etter farger - hentet jeg frem blazeren jeg hadde på meg på fra KKDagen i fjor (for de av dere som var der). Den er jo til å bli i godt humør av! Fra Rag & Bone/Den Dama.
Her fikk jeg besøk av katten Alfa som hadde vært på fotoopptak for KK Living. Fine, fine pusen!!
Og i går var det fotoopptak med meg - litt snapshots fra det får dere snart!
Ha en nydelig helg alle sammen!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.