tirsdag 19. februar 2013

VÅR med KÄHLER


Jeg er, som dere sikkert vet, over gjennomsnittet interessert i interiør og innredning. MEN jeg er ikke typen som notorisk driver med oppussingsprosjekter. Nei, det gjøres grundig én gang for alle! Faktisk skal det ikke mer til enn et par nye vaser i fine farger, friske blomster eller nye (evt. loppis) tekstiler som skal til før jeg blir overlykkelig. Når det kommer til interiør, deler jeg året enkelt og greit i to sesonger: Den lyse og den mørke - og nå er jeg superklar for nettopp disse nye fargene til KÄHLER!

2 kommentarer:

  1. Hei Gjyri Helen!

    Lette etter en poncho i cashmir og fant bloggen din isteden :)
    Hærlig blogg!

    Ha en super dag :)

    Hilsen Annika

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen som leser til bloggen min, Annika!!! Superhyggelig at du liker den:) gh

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.