lørdag 27. april 2013

VEL BLÅST!

Da er denne fantastiske gjengen (fra 19-66 år) ferdigtrent, ferdighvilt og ferdigsolet. Vi har blitt så godt kjent, og jeg er så vanvittig imponert over hva alle har fått til! Ikke til å tro, faktisk. Jeg advarer alle familer og venner til disse damene: Dere får en ENERGIBOMBE hjem!
 Superproffe trennergjengen vår gjennom uka. Bootcamp-Jørgen mangler, men no worries, han kommer på tirsdag! Og Liv-Grete, hvor ble du på bildet?
Otilia fornøyd på sykeltur
... her med venninne Mia. Tredje venninne Inger-Johanne er sjefsfotograf. Tre fabelaktige 19-åringer!
Foto: Inger-Johanne Barth-Stenersen
Renate og Ann-Eva reiste alene og ble bestevenner allerede på flyplassen. For dette bildet vant de reisegavekort på 5000,- fra Flytoget (som forøvrig sponset oss med gratis flytog-tur)
En fast gjeng fikk med seg soloppgang og yoga på stranden. Bedre start på dagen skal det letes lenge etter
Foto: Kirsi Impola
Utflukt til sjarmerende Side, hvor det ble både shopping-bonanza og kultur.
Trenerne slapper av med akrobatikk på plenen mellom øktene. Zumba-Live i sentrum
Tha Fabulous Hartmann-sisters fra Trondheim!
Zumbaen er i gang!
Og Marianne sørger for at ingen jukser på 5-kampen
Men alt har en slutt , også dette - men jeg tipper at jeg møter mange igjen på neste års Treningscamp. Nå er jeg klar for å motta 100 nye KK-campere!
JIIIHAA!

2 kommentarer:

  1. Takk for en flott uke med gode instruktører , motiverende damer og en opplevelse som helt klart skal gjentas! Og du er skjønn mot alle, jeg er helt imponert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i like måte, kjære Chrisitine! En fest å bli kjent med deg:))))

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.