søndag 5. mai 2013

HIMMELSK BAD

Hvis jeg kun velge (og det kan jeg ikke), ville jeg hatt DETTE badet! Betong, tre, porselen og naturmaterialer. Har forresten nettopp fått med meg at vanlige frotté-håndklær ikke lenger duger, og at det hotteste på håndklefronten nå, er slike som henger på veggen her - med kule frynser og med en fancy blanding av deilige naturmaterialer. Jeg får starte med det, tenker jeg...
Foto:  Mattew Williams for KK Living

Siden jeg elsker stein og betong mot tre, er denne vasken også på ønskelisten for badet mitt. Og den er slett ikke uoverkommelig! Vasken er en nydelig stein fra Bali og fås kjøpt på Milla Boutique/House of Oslo til kr 3990,- Helt FANTASTISK!

Og her ny "håndkleteknologi" fra Tine K / Bolina.no

Apropos bad, jeg selger blant annet to supersøte badekåper til barn i dag. Sjekk WerpVintageShop og ha en nydelig søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.