søndag 19. mai 2013

MY FRIEND

På denne pinsedag-søndagen har jeg lyst til å hylle HILDE! Hun er med årene blitt min "andre søster". Vi traff hverandre da vi var 20 år på Tjæreborg Reiserlederskole. Hun ble "Beach & Boogie"-guide (vi snakker crazy 80-tallet på Mallorca), jeg ble "kultur- og historie"guide i Roma, London og sånn. Så dro vi hjem. Hilde ble medieviter, jeg ble sosiolog. begge havnet vi i NRK - hun i underholdning, jeg i kultur. Og så ble det magasiner på oss begge - sammen. 
Hilde og jeg har hatt daglig kontakt så lenge vi kan huske. Hun er min nærmeste venn. Hun kjenner meg best. Hun vil meg vel. Hun utfordrer meg (og jeg henne ...hehe). Hun er verdens snilleste, smarteste og FLINKESTE! Og selvsagt er hun fadder til alle ungene mine!

Hilde med vår kjære Carl-Jørgen og Victor - de beste på kjøkkenet! (Tips; hvis du skal ha selskap og ikke har tid til å lage maten selv, ring Carl-Jørgen/ConFusionFood. Han redder deg!)
Ingen familiefeiring (her Johannes sin førstekommunion forrige helg) uten operasang fra Hilde og svoger doktor Dag i tospann

Fadderbarnet fikk den nydeligste talen av fadderen sin
Hilde stilte i sexy skinnbukser i kombo med uskyldsrene blonder og dødninghoder. Jadda...



3 kommentarer:

  1. Hilde er bare F.A.N.T.A.S.T.I.S.K! Vakker, klok, snill og morsom!!

    SvarSlett
  2. Så gøy at dere har blitt perlevenninner. Flotte jenter begge to. Hadde noen herlige uker den gang på Mallorca. Hurra for dere. Hilsen en av de 30 på reiselederskolen

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.