tirsdag 18. juni 2013

FINE JORDBÆR, RAUDE JORDBÆR...

Det er siste uke før feriestart, og jeg har circa EN MILLION saker og ting som skal i boks før den tid. Hjælp, er ordet som faller meg inn! På jobb er det deadlines (fin-fine sommerblader som sendes til trykk i disse dager, altså), møter, møter, møter og forestående BergWerp-prisutdeling for redaksjonen. Hjemme er det plenty av sommeravslutninger (hyggelige!), siste innspurt i oppussingen (jippi, ny betongkjøkkenbenk kom på plass i dag!) - og trening (hallo, KK Mila nærmer seg!). Alt sammen bare positivt, men jeg får jo ikke tatt bilder til bloggen - det er litt frustrerende, rett og slett. Derfor et hyggelig flash back fra forrige ukes fantastiske bursdag til niesene mine, Tuva og Edda som ble 16! Det  var jo veldig privat dette, så dere får nøye dere med verdens beste Pavlova!
Min gode Johannes hjelper fine tante Stina (beste kokken!) med pynting av Pavlova'n. Hemmeligheten er en dash lemon curd (sitron marmelade) i den deilige kremen, tror jeg...


En vakker og uforglemmelig kveld!

Og snart skal jeg røpe en (for meg) hyggelig nyhet som jeg fikk i dag. Stay tuned!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.