fredag 19. juli 2013

FERIEANTREKK


Ok, her kommer nok en del repetisjoner fra Instagram, er jeg redd, men bær over med meg.

Kimonoen fra Zara "bodde" jeg i. Brukte den dag og kveld til bukser og shorts. Genialt plagg! Den ble jo utsolgt i Oslo kjapt, så jeg ble superhappy da jeg fant en hengende (på salg!) hos Zara i San Fransisco. Jeansen "Shya" fra Genetic Denim (strech) er blitt en sommerfavoritt. Ekstremt behagelig! Jeg kjøpte min hos Tatler i Oslo, men i USA får du dem til halve prisen, så da kjøpte jeg en svart også...
Afghansk kjole kjøpt i second hand butikk i New York for ti år siden. Ugg-tøflene hadde jeg med for å bruke på den lange flyturen, men de er så gode å ha på at jeg brukte dem til alle mulig antrekk... 
Rød nese og rød kjole (Zara), espadrillos og Chanel-veske på fin restaurant i Napa Valley
Kjole fra DVF (som dere så forfra i går) - på stranden i Santa Barbara
Fast beachantrekk: Tynn strikk fra BillaBong. Ikke vanskelig å finne mye fint strandtøy i de mange surfebutikkene i California
"Shya"/Genetic denim i svart. Elvis-sandaler og topp fra Isabel Marant. Toppen kjøpte jeg for mange, mange år siden, og går aldri lei. Sandalene er nye, og var på salg i LA. Har hørt at Høyer/Eger har dem på salg også nå. Jeg elsker dem!
Svart silkekjole/Isabel Marant
Jeg er ikke et hattemenneske, men skaffet meg denne. Litt uvant, men det gikk seg til. Veldig California-look dette, føler jeg; casual, sporty, nedpå. Shorts/J Brand, tynn bomullsbluse/Enza Costa, armbånd/Céline, veske/Balenciaga
Samme bluse som bildet over (bodde i den også), Genetic Denim, tynt gullarmbånd/Emmanuelle Zysman, boots/Anine Bing

Tynn kashmirgenser med kamo-mønster fra NFS
Hvite bukser fra Helmut Lang (sommersalg i LA), silketopp fra Equipment og høye hæler fra Rag&Bone.

Som dere skjønner ble det noen nye kjøp på meg i ferien. Det betyr bare en ting, det; opprydning i skap med påfølgende salg av klær, sko, vesker. Vi får se hva jeg finner.
Ha en nydelig sommerkveld og -dag der dere er!



2 kommentarer:

  1. Anine Bing støvlene er rålekre! :-)
    Jeg har lyst til å kjøpe meg likedan. Hvordan er de i størrelsen? Er de smale foran eller er de romslige nok til en "vanlig" fot?
    Jeg bruker vanligvis 38, kjøper noen ganger 39 i støvler(når jeg vil bruke såler).

    Fortsatt god sommer! :-)

    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth, jeg opplever størrelsen helt normal. Jeg ligger mellom 37 og 38. Kjøper alltid boots, joggesko osv i 38, finsko og sandaler i 37. Disse er i 38 og passer perfekt! Spisse foran, ja, men ikke noe problem til å få plass til foten. Skinnet er helt, helt fantastisk! Mykt som fløyel:)

      Slett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.