søndag 11. august 2013

FERIESLUTT

Siste uken har jeg tilbragt med venner og familie - hele 23 stk store og små - på fine Husøy utenfor Tønsberg. Derfor har det vært lite blogging. Jeg er rett og slett allergisk mot å sitte foran data'en når jeg er på ferie, så da blir det sånn. Men her får dere noen snapshots fra "The Bloksberg spirit" eller "Camp Bloksberg" som vi kalte det. Mye trening med andre ord...
En stor gjeng som oss må organiseres. Og det er jo ingen hemmelighet at jeg mer enn gjerne tar på med reiselederrollen når vi er på tur.... Tavla "The Bloksberg Spirit" lages om kvelden etter at ungene har lagt seg, og hver morgen iler de til tavla for å se dagens "program". Høres kanskje strengt ut, men det ER så moro!
Venn og og sjefskokk Carl-Jørgen sørger for at alle får den beste maten og vinen - hele tiden. For en luksus!
Morgen- og kveldsbad hver dag
Krabbefiske i flere dager måtte til for å få nok til CJ's kraft til Bouillabaisse'n
Dameprat på brygga

Nå er ferien over, og jeg er superklar for å ta fatt på høsten! Kan melde med én gang at det blir hektisk, spennende og innholdsrik - så bloggingen blir ikke like ofte som før. Men hver uke skal den oppdateres. Lover! 
Stay tuned, som det heter og følg meg på Instagram. Ha en fin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.