søndag 4. august 2013

MIN UKE

Et aldri så lite oppsamlingsheat av siste dagers /ukes hendelser:
De som var igjen i KK-redaksjonen midt i fellesferien takker av grafisk designer, An-Magritt som slutter hos oss for å flytte til kjæresten i Canada. Hyggelig og sen sommerkveld med gjengen, ble det!
Masse sol og varme betyr kort-korte skjørt etter jobb
Feiring av at peisen og stua endelig var ferdig malt kritthvit. Puh...
Mer og mer langsynt blir jeg, så briller med ny styrke måtte til. Endelig fikk jeg dem. Dette er sånn ting jeg utsetter og utsetter, nemlig. Brillene er fra Tom Ford, og var de største jeg fant

Mange kveldsbad har det blitt!
Midt i byen og midt i "sørlands-landskap" på samme tid
En bitte-liten detalj i den store sammenheng; øreringene jeg bruker hver dag. Fra Dyrberg Kern
Og sist men ikke minst; en usminket, litt trøtt fru WerpVintage som kommer ut av Tesla-butikken en lørdags morgen med en nykjøpt bil i lomma. Ingen skal beskylde meg for å være en bil-snobb, i hvert fall: Jeg har kjørt, en etterhvert litt små-sliten men bunnsolid, Citroen Berlingo i 14 år nå, og vært storfornøyd med det. Nå takket den for seg på EU-kontrollen, gitt. Siden jeg sjelden eller aldri kjøper bil, er jeg følgelig høyst uerfaren bilkjøper, men en ganske bestemt en.. hehe... Gikk rett og slett inn i butikken, pekte og sa "jeg skal kjøpe den bilen der". En kjapp prøvekjøring og vips, nå har jeg en super-miljøvennlig, innovativ el-bil rundt neste sving. Og ja, litt mer bil-snobb er jeg vel også blitt...
Uka på Instagram. Har du kommet deg på Insta? Håper det.
See ya!



1 kommentar:

  1. Savner de daglige innleggene dine. Er innom hver dag. Takk for dine California roadtrip tips. Jeg har printet de ut og skal bruke de når familien planlegger vår tur "over there" klem Kristin :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.