fredag 13. september 2013

FOTOSHOOT KK

Mange tenker kanskje "ååå, det ser så moro ut å bli sminket, fikset og fotografert". Muligens er det kjempemoro for proffe modeller og dem som elsker livet foran kamera. Jeg for min del, har aldri trivdes der. 
Sannheten er at fotoshoots er noe av det jeg liker minst i jobben min. Og jeg tuller ikke. Hvorfor? Jo, blant annet fordi d.e.t  t.a.a.a.a.a.r  s.å.å.å.å. l.a.a.a.a.n.g t.i.i.i.i.d, og jeg har altfor mye å gjøre! Men to - tre ganger i året må det bli gjort, og det første jeg alltid gjør er å booke Sissel Fylling på hår og makeup, for hvis hun er på plass, føler jeg meg trygg.
Denne gangen prøvde jeg stylist Line Kirkhus for første gang, og hun gjorde en strålende jobb, og Janne Rugland på foto - ja, så ble det en super dag likevel. 
Elsket absolutt alle klærne - Line skjønte stilen min, vi har samme smak, og det er viktig. Noen av klærne, veskene og skoene er mine, andre er lånt.
Her ser dere resultatet, hope you like, og at du blir inspirert!

Kåpe med leopardprint/By Malene Birger
Vide skinnbukser/Ganni
Ullgenser med snøring/Isabel Marant
Minikjole/Ganni
Skinnjakke/Isabel Marant
Ankelboots/Rag & Bone
Veske "Billy"/Jerome Dreyfuss
Bukse og genser/Mardou & Dean
Stikk-selv-genser/ kkshop.no "Motestrikk by KK & Dale"
Skinnbukser/Helmut Lang "Leather leggings"
Boots/Isabel Marant
Veske/Alexander Wang
Røde jeans/MosMosh
Tynn ullgenser med striper/Mardou & Dean
Blazer (los-inspirert)/Gina Tricot
Veske/3.1 Phillip Lim
Boots/Anine Bing
Trenchcoat/Day Birger & Mikkelsen
Jeansskjorte/Ganni
Veske/Proenza Scouler (PS1)

Så var dagen over. Fin dag ble det med et superhyggelig og proft team. Alltid litt underlig å komme hjem med full sminke og styling for hjemme venter på ingen måte en glamorøs velkomst: Det er bare å kaste av seg de høye hælene, på med hårstrikken og kjøre i gang middagen. Livets herlige kontraster tross alt! 
Ønsker alle sammen en nydelig helg - gjerne full av kontraster!






1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.