onsdag 11. september 2013

KASHMIR FUNKER ALLTID


Merker at høstluften så vidt er på gang, og siden jeg er en notorisk frysepinne, er det ingenting som er bedre enn å krype inn i kashmirgensere! Sannheten er at jeg kan bo i disse året rundt - uansett sesong. 
For dere som har fulgt meg lenge, vet dere at jeg gjorde et "kashmir-raid" på nett hos det klassiske,  franske kashmir-merket, ERIC BOMPARD. Kjøpte tre-fire stykker i ulik fasong, farge og tykkelse - og innser at de vil vare år etter år. God investering! 

Antrekk: Vid, sandfarget V-genser i kashmir fra Eric Bompard
Jeans "Shya" fra Genetic Denim
Frynseboots og ytterjakke i grå ull fra Isabel Marant
Vintage skinnbelte

4 kommentarer:

  1. Er også frysepinn og skal til Paris i slutten av november. Er det litt å finne Eric Bompard?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Solveig,
      jeg kjøpte på nettet, men ser at de har butikk i paris på denne adressen: 2 Rue Scribe, 75009 Paris.
      Lykke til og god tur!!

      Slett
    2. Det ligger en på Champs-Elysées også :-) Gjyri Helen: Takk for veldig fin blogg, du inspirerer!! Og det vel så mye som jevnaldrende bloggere. Gratulerer med nytt magasin!

      Slett
  2. Takk for at du delte kashmir kjøpet fra Eric Bompard slik fikk jeg vite om butikken! Jeg har nå bestemt meg for å invistere i to plagg fra nettbutikken. Var innom butikken på Champs-Elysees i sommer, det var himmelsk for en kashmirelsker, men hadde da brukt opp budsjettet. Besøk hit anbefales.

    Stella

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.